Vragen?
Vragen?
FAQ
Hoe kan ik wat lekkers bestellen?
Je kan je bestelling doorgeven door een email te sturen met je wensen naar; Info@uitdekleinebakkerij.nl
Hoe lang van te voren moet ik een bestelling plaatsen?
Hoe eerder je je bestelling doorgeeft, hoe beter. Het liefst heb ik de bestelling minimaal 1 week van te voren binnen. Wil je last-minute een bestelling plaatsen? Bel dan even, dan kijken we wat er nog mogelijk is.
Waar vind ik de prijzen?
Voor het standaard assortiment staan de prijzen genoemd op de bestel pagina. Voor een laagjes taart is het al mogelijk om te bestellen vanaf 18 euro. Graag maak ik deze taarten in overleg en een bijpassende offerte. Wel kun je prijsindicaties vinden op de bestelpagina.
Hoe werkt het met de betaling?
Als je akkoord bent gegaan met de bestelling, ontvang je van mij een betaalverzoek voor 50% van het bedrag. Deze dient binnen 2 dagen betaald te zijn. Pas na deze aanbetaling staat de bestelling in mijn systeem. Voor de overige 50% zal je ook een betaalverzoek van mij ontvangen, deze dient binnen 2 dagen na levering voldaan te zijn. Op mijn dienstverlening zijn mijn algemene voorwaarden van toepassing. Deze zijn te vinden onderaan op de website. Bij het plaatsen en de betaling van de opdracht ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
Hoe kan ik het product het beste serveren?
Ik adviseer om je bestelling (op koekjes na) te bewaren in de koeling. Haal bijv. de taart er pas 30 minuten van te voren uit om op temperatuur te laten komen. Bij erg warm weer pas 5 minuten van te voren. Wanneer het product anders bewaard dient te worden, geef ik dit aan je door.
Hoe kan ik mijn bestelling het beste vervoeren?
De bestelling kun je het beste per auto vervoeren. Zorg ervoor je ruimte vrij hebt gemaakt en dat er niks op de doos kan vallen. Je kan de bestelling het beste op de grond voor de passagiersstoel plaatsen of in de kofferbak. Probeer ervoor te zorgen dat de doos vlak staat en dan deze niet kan schuiven. Rijd niet te hard (rustig aan door bochten) en plaats het product bij aankomst gelijk in de koeling. Uit de kleine bakkerij is niet aansprakelijk voor schade aan het product tijdens vervoer van de klant.
Maak je ook allergeenvrije producten?
Jazeker, ik maak ook glutenvrije, lactosevrij en vegan taarten. Let op; deze taarten worden wel in dezelfde ruimte gemaakt als alle andere allergeen bevattende taarten. Voor deze allergeenvrije taarten worden andere bakvormen gebruikt en worden de taarten afgebakken in een andere oven dan de allergeen bevattende taarten. Hoewel ik mijn uiterste best doe om kruis-besmetting te voorkomen, blijft het de verantwoordelijkheid van de klant. Uit de kleine bakkerij is niet verantwoordelijk voor mogelijke allergische reacties.
Bezorg je ook bestellingen?
In de omgeving van Den Bosch, Oss en Achterhoek bezorg ik ook bestellingen. Dit doe ik alleen in de avond en in het weekend. Graag maak ik van te voren een afspraak wanneer het voor beide partijen uitkomt om de bestelling te bezorgen. De kosten hiervoor zijn 0.19c per kilometer. Gerekend vanaf Geffen voor omgeving Brabant of gerekend vanaf Ruurlo voor omgeving Achterhoek.
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
De bestelling kan je ophalen op mijn thuis adres: Gagel 3 te Geffen. Graag van te voren even een afspraak maken om je bestelling op te halen.
Wanneer kan ik een reactie verwachten?
Berichten worden doorgaans binnen vier dagen beantwoord. Het kan zijn dat door drukte het iets langer duurt voordat je een reactie krijgt. Check vooral ook even je spambox, soms kan het zijn dat mijn email daarin beland. Toch liever direct een antwoord? Bel dan gerust even: 06 54 33 83 17
Hoe lang kan ik mijn product bewaren?
Alles wordt vers en op bestelling gemaakt. De producten zijn minimaal drie dagen goed te bewaren in de koelkast. Blijft er een groot stuk taart over? Informeer dan even of je deze kan invriezen, dit verschilt per taart namelijk.